Pagina's

maandag 25 mei 2015

Over een week is het zover!

Dus over een week is het zover.  Afgelopen dagen niet kunnen trainen vanwege zware bronchitis. Dan maar de bagage in orde gemaakt. Hoezee! Ik blijf onder de 15 kilo. (zonder water of eten). Toch wel een hele verbetering tegenover mijn tripjes voordien.  Het is een hele toer om op zo een laag gewicht te blijven als je weet dat ik heel mijn hebben en houwen voor 5 weken moet meesleuren.

Even gepast en Willy vond het goed
Mijn tassen zien er als volgt uit:
  • Linksvoor slaapkamer: slaapmat, hoofdkussen, slaapzak en liner
  • Rechtsvoor garage: de tas die ik eigenlijk nooit wil openmaken, namelijk reserve-materiaal, regenkledij en EHBO.
  • Linksachter: kleerkast, laders elektronica, bibliotheek met 500 boeken, mogelijks nog een licht bluetooth toetsenbordje van de lidl omdat ik niet met Franse toetsenborden overweg kan
  • Rechtsachter: keuken en badkamer 
  • Top: tent, stoeltje met rugleuning (50+...hee)en verrekte fietshelm die verplicht is in Spanje
  • Stuurtas: (helaas kleine) camera,  portefeuille, routeboekje, callepingske (bij mijn moeder na te vragen wat dit is), gsm, discotheek met 4000 nummers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten