Pagina's

zondag 14 juni 2015

13 juni Saint palais naar St Jean Pied de port

De pyrenneen beginnen in zicht te komen. De kleikuitjes beginnen het goed te voelen dat het hier op en neer gaat. Geregeld lange hellingen (paar kilometer) van meer dan 6 procent, met klimuitschieters naar 12. Dat belooft voor straks. Heb het plan opgevat om door te rijden tot net voor de grote ibanetapas. De pas die ik moet nemen om Spanje binnen te raken.

Helaas steekt Charel daar een stokje voor! Aangekomen in St Jean Pied de Port rij ik hen tegen het lijff!

Waarom niet hier blijven...lekker eten, beetje stadje bezoeken etc. Enfin, natuurlijk blijf ik er.... en gelukkig maar want het begint me daar toch een beetje te regenen!!!

Enfin... ik kom terecht in de gemeentelijke gite op een slaapzaal met 20 bedden en ongeveer evenveel nationaliteiten. Is een heel gezellig avondje geworden met Bretoenen, Korenanen, Jappanners Brazilianen Hollanders,, engelsen en een Belgske!

Charel heefter goed aan gedaan mij aan te houden en te verbiedebn verder te fietsen haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten